GARANCIJA
V naši specialistični ambulanti damo veliko na zadovoljstvo in zaupanje naših pacientov, zato želimo vse nastale težave rešiti v obojestransko zadovoljstvo.
Garancija velja pod sledečimi pogoji:
- da pacient specialista parodontologa pred pričetkom obravnave opozori na vse svoje bolezni in stanja, ki bi lahko negativno vplivala na stanje zob ali obzobnih tkiv;
- da pacient upošteva in se drži vseh navodil, ki mu jih poda specialist parodontolog oz. zdravstveno osebje;
- da pacient redno in temeljito skrbi za ustno higieno;
- da pacient opravi reden kontrolni pregled v naši ambulanti vsaj enkrat letno oziroma pogosteje, če je takšno navodilo specialista parodontologa.
Obdobje garancije se začne z dnem opravljene storitve.
Iz garancije so izključene vse nezgodne poškodbe. Za zobne vsadke velja 100% garancija za obstojnost uporabljenih materialov prvi 2 leti po vstavitvi in izključuje protetična dela na zobnih vsadkih.
Za vse direktne restavracije (opornice) velja 100% garancija eno leto, v kolikor v tem
času ne pride do dodatnih vplivnih dejavnikov.
Po enem letu je garancija pretečena in pacient nosi celotne stroške popravil oz.
menjave, v kolikor so le-ta potrebna.